Online marketing

Az online marketing stratégia kialakításához több szempontot is figyelembe kell venni. Ehhez nagyon pontosan ismerni kell a célokat, illetve a cég felépítését, működését.

Külső szakértőként hatékony munkát csakis közösen, szoros együttműködésben érhetünk el.

SEO keresőoptimalizálás

Az online jelenlét legfontosabb eleme a weboldalunk. NAGYON FONTOS, hogy a céljainkhoz illeszkedő kulcsszavakra (kulcskifejezésekre – keywords) legyenek optimalizálva az oldalaink. Ez hozzájárul a keresők találati listáin minél előrébb kerülni. A SEO az organikus találatok mellett elősegíti a fizetett hirdetéseink eredményességét is.

Közösségi média

Az online marketing céljaink elérésében fontos eszköz lehet a közösségi média oldalakon erősíteni cégünk vagy szervezetünk jelenlétét. Ez nagy lehetőség és nagy felelősség is egyben, hiszen arculatunkat is meghatározza a közösségi médiában, oldalainkon (FACEBOOK, INSTAGRAM, TWITTER, YOUTUBE, LINKEDIN…) létrehozott tartalom. Így csak megfelelő személynek odafigyeléssel és kellő alapossággal lehet és szabad kezelni az oldalainkat. Fontos az állandó rendszeres aktivitás(tartalmak megosztása, hozzászólások lekezelése). Ezeken az oldalakon is van lehetőségünk posztjaink mellett fizetett hirdetéseket elhelyezni.

Fizetett hirdetések (PPC)

A célok ismeretében hatékony és kifizetődő módszer lehet fizetett hirdetéseket elhelyezni különböző hálózatokon. A leggyakrabban használt kampány típusok a google keresési kampány, a google vizuális kampány és a közösségi médiában (FACEBBOK, TWITTER, INSTAGRAM..). Ezeknél a hirdetéseknél a saját céljaink (és optimalizált weboldalunk) mellett folyamatosan monitorozni kell a versenytársaink viselkedését. Kérdés lehet, hogy mennyire érdemes különböző kifejezésekre egymás túllicitálására hatalmas összegeket költeni!?

Keressen Minket bizalommal!